maanantai 4. heinäkuuta 2016

Keväinen kuvauspäivä

Aivan ensiksi haluan kiittää Graphiques Gw:tä, joka taiteili jälleen uuden hienon ulkoasun. Muutos vähän kesäisempään fiilikseen blogissa tekikin jo terää!



Muistatte minun ehkä joskus maininneen keväällä kuvauspäivästä, jolloin meitä tultiin kuvaamaan. Päivästä muistan vain sen, että Lordia olisi paljon enemmän kiinnostanut vain kaurakippo, kuin nätisti paikoillaan oleminen, joten pientä sählinkiä oli ilmassa. Loppujen lopuksi olen oikein tyytyväinen tuloksiin ja kuviin - tässäkin näette vain osan kuvista, niin paljon minä niitä sain itselleni. Ja nyt kun vertaa näitä maaliskuisia kuvia tähän päivään, niin taitaa poika olla venynyt taas vähän joka suuntaan! Jonkun kauhean kasvupyrähdyksen tuo on selvästi ottanut kevään aikana. 

Kaikki kuvat on ottanut Tiia Tahvanainen, käykää toki vierailemassa hänen sivuillaan katsomassa muitakin upeita hevoskuvia. 

1 & 2

3

4

5

6

7 & 8

9

10

11

12

13 & 14


15 & 16

17

18 & 19

20

Mikä kuvista oli suosikkisi?

5 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Lordi on niin ihana, varsinkin sun kanssa... Mä tykkäsin kuvista numero 9, 10 & 14 eniten!
    Nätti tää uus ulkoasu :)

    VastaaPoista
  2. Ei tuo ulkoasu kovin kesäinen ole, paljon valkoista josta tulee mieleen talvi..

    VastaaPoista
  3. 6. ehdottomasti ja 12. on myös mieleeni. Ihana näiden talvikuvien jälkeen vilkaista ulos ja tajuta, että on 20astetta lämmintä ja aurinko paistaa. Ei yhtään ikävä talvea, vaikka kivoja kuvia ovatkin!

    VastaaPoista
  4. Tää on ihan paras blogi ja vielä oot hei taitava.

    VastaaPoista
  5. Mun mielest 1,6,9,11,14&15 ja oot paras

    VastaaPoista