tiistai 16. elokuuta 2016

Hei me ollaan inkkareita!

Lyylin kanssa innostuttiin muutama päivä sitten pistämään luovuutemme valloilleen. Olen jo pitkän aikaa haaveillut monenlaisista kuvaussessioista ja ihan ekstempore tuli sellainen järjestettyä. Ideoita löytyy vielä vaikka muille jakaa, joten te varmasti saatte tulevaisuudessakin vähän erikoisempia kuvia nähtäville! Nyt kun on se mielekäs kamerakin niin tulee varmasti kuvattua enemmänkin.

Ilta alkoi vaatekaapin koluamisella. Yritin löytää jotain vähän inkkarityylistä - sillä juuri sen tyylisistä kuvista olen haaveillut. Onneksi äidin kaapista löytyy vaikka mitä, joten kauaa sopivaa rekvisiittaa ei tarvinnut edes metsästää. Tarkoitus on tulevaisuudessa toteuttaa hevostenkin kanssa erilaisia kuvaussessioita, mutta jääköön se vielä salaisuudeksi, minkälaisia ideoita pienessä päässäni olen pyöritellyt.

Kun vaatteet oli löydetty ja kamerakin mukana, suunnattiin Lyylin kanssa läheiseen metsään. Raahasin mukanani myös äidin, sillä tarvitsin jonkun painamaan kameran suljinta. Kameran kyllä sain jalustalle ja asetukset suunnilleen aseteltua, mutta napin painaminen ei enää yksin onnistu. Kaikenlaista tulikin reissussa koettua, aina maa-ampiaispesästä lähtien. Loppujen lopuksi minulla oli todella hauskaa ja aion ehdottomasti ottaa joskus uusiksi tämäntapaisen kuvaussession! Ehkä ensi kerralla saadaan jo joku kaviokas mukaan kuviin?

Mitäs me mehtäläiset!


Lyylilläkin on helyt kaulassa!

Syvä tuijotus. Oisko tuijotuskilpailu menossa?



Viimeiset ilta-auringon valonsäteet.

2 kommenttia:

  1. upeita kuvia! :) tykkäsin kaikista kovasti!
    mun blogiakin saa kurkkailla! :) jemppunblogi.blogspot.fi
    sori jos et tykkää et kerroin mun blogista: D

    VastaaPoista